طراحی سایت خبری

페이지 정보

profile_image
작성자 Reina
댓글 0건 조회 18회 작성일 24-09-24 16:02

본문

در روزهای اولیه استفاده از سئو، افراد می‌توانستند از انجام ترفندها فرار کنند. آنها کلمات کلیدی و لینک های داخلی را در صفحات قرار می دادند، محتوای کوتاه و نامربوط می نوشتند یا محتوای سایت های دیگر را کپی می کردند و با آن محتوا رتبه بندی می کردند. این موارد مربوط به گذشته است. از آن زمان، گوگل و سایر موتورهای جستجو هر روز الگوریتم های خود را بهبود بخشیده اند و دیگر گرفتار چنین ترفندهایی نمی شوند.

بیایید از یک قیاس برای توضیح رویکرد جامع به سئو استفاده کنیم. کار روی سئوی سایت خود را مانند بردن کشتی به یک مسابقه کشتی سازی در نظر digi ding بگیرید، جایی که داوران گوگل و سایر موتورهای جستجو هستند. یک وب سایت، مانند یک کشتی بزرگ است و دارای قطعات متحرک زیادی است که باید مدیریت شوند. طراحی شما نمای بیرونی کشتی، محتوای شما فضای داخلی و خدمات است و تنظیمات فنی شما موتور است. digi ding هدف در اینجا جلب نظر داوران است تا آنها به شما امتیاز بالایی بدهند و شما را به مردم توصیه کنند.

درک این موضوع که سئو زمان می برد تا به ثمر بنشیند، یک نکته کلیدی در رویکرد سئو جامع وب سایت است. شما فقط زمان و منابع زیادی برای بهبود سایت خود دارید. بنابراین، باید آنچه را که می‌خواهید بهبود دهید، شناسایی کنید، برنامه‌ای برای حمله ارائه دهید، برنامه‌ریزی خود را اجرا کنید و نتایج آن تغییرات را پس از مدتی مشاهده کنید. گاهی اوقات شما تغییرات بزرگ ایجاد می کنید، گاهی اوقات تغییرات کوچکتری ایجاد می کنید که به نظر مهم نیستند. اما با گذشت زمان، آنها باعث می شوند، که به تدریج سایت شما به یک سایت بهتر تبدیل شود.

دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبت‌نام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید

ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و ساده‌ترین حالت استفاده از سایت را با بهره‌گیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.

سئو کلاه خاکستری ترکیب سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه نیست. این گروه اصول کلی گوگل یا هر موتور جستجویی را رعایت می‌کنند اما خیلی پایبند قوانین نبوده و خودشان digi ding را محدود نمی‌کنند. یعنی اگر لازم باشد و مجبور شوند با احتیاط قوانین گوگل را دور می‌زنند تا در نتایج موفق‌تر باشند. این گروه هم کاربر و هم موتور جستجو را دوست دارند.
سئوکار کلاه خاکستری کیست؟

سئوکار کلاه خاکستری همه چیز را فدای موتور جستجو نمی‌کند. اگر اینطور شد یک سئوکار کلاه سیاه است. سئوکار کلاه خاکستری ممکن است توسط موتور جستجو جریمه شود. این روش کمی ریسک دارد اما به خطرناکی و زشتی روش‌های سئو کلاه سیاه نیست.
به نظر شخصی من مقالات خوبی درباره سئو کلاه خا‌کستری در وب وجود ندارد. این سبک آنقدرها هم که دوستان می‌نویسند بد نیست. یک مثال شاید بهتر منظورم را برساند. در قوانین راهنمایی و رانندگی سبقت از راست ممنوع بوده و جریمه دارد. موافقید؟ اما فرض کنید در یک جاده خلوت پشت یک ماشین سنگین گیر کرده‌اید و مجبورید از راست سبقت بگیرید. این کار شما را حسابی جلو انداخته و سریع‌تر به مقصد آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌رسید. حاضر هستید سبقت بگیرید؟
متوجه شدید منظورم چیست. این متد از سئو که گاهی اشتباه تعریف می‌شود آنقدرها هم خطرناک نیست. شاید باور نکنید اما عده زیادی بدون اینکه بدانند از تکنیک‌های کلاه خاکستری استفاده می‌کنند و خودشان هم دقیق نمی‌دانند این روش‌ها بر خلاف قوانین گوگل است. مثل لینک سازی. چون از نظر گوگل لینکها باید کسب شوند نه اینکه ساخته شوند.
روشهای سئو کلاه سیاه به شدت برای سایت مضر بوده و آخر سر چیزی جز تبلیغات افت ترافیک و پنالتی به بار نمی‌آورند. اما در روش کلاه خاکستری هدف رشد سریع سایت نیست. فقط سعی می‌شود میان‌برهایی زد شود تا زودتر به نتایج بالاتر رسید.
مثلا رپورتاژ آگهی یک تکنیک کلاه خاکستری است. یا خرید لینک برای سایت هم یک روش کلاه خاکستری در سئو است. اگر گوگل متوجه این کارها شود سایت مورد نظر را جریمه می‌کند. اما اگر تکینک‌ها به درستی اجرا شوند سایت رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.
درباره سئو همیشه بحث‌های متناقض وجود داشته است. چه در ایران و چه خارج از ایران. من باور دارم در سئو کلاه خاکستری اگر افراطی انجام نشود و کاربر هم فراموش نشود می‌توان نتایج خوبی گرفت. اگر غیراز این باشد به جرگه جامعه سیاه سئو پیوسته‌ایم.
اکیدا تکنیک‌های سئو کلاه سیاه را رد می‌کنم. اما استفاده از روش‌های کلاه خاکستری تا وقتی که کاربر و آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ موتور جستجو را آزار ندهند قابل قبول هستند.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.